جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
|
|
راهنمای کامل خرید چینی آلات بهداشتی [از0تا100]

دسته بندی مقالات

برچسب ها

راهنمای کامل خرید چینی آلات بهداشتی

راهنمای کامل خرید چینی آلات بهداشتی [از۰تا۱۰۰]

|

همه ما خرید کردن را تجربه کرده‌ایم؛ خرید یکی از فعالیت‌هایی است که حس لذت‌بخشی به همراه دارد. اما در شرایطی که ما شناخت کافی از محصول مورد نظر نداشته باشیم، خرید توام با پشیمانی خواهد بود. اگر به فکر تعویض چینی آلات بهداشتی منزل خود هستید یا می‌‌خواهید برای ساختمانس تازه تاسیس این لوازم مهم را تهیه کنید، باید با اطمینان دست به خرید بزنید و بهترین محصول را تهیه کنید. فراموش نکنید که برای خرید چینی آلات بهداشتی باید به موارد متعددی مانند جنس، طرح، قیمت، خدمات پس از فروش و… دقت کنید، حتما می‌دانید تعویض چینی‌آلات بهداشتی کار دشوار و هزینه‌بری است، پس بهتر است با یک انتخاب هوشمندانه تا سال‌های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. در این مقاله از سایت بازرگانی پدیده ساز نوین سعی کرده‌ایم راهنمای کامل خرید چینی آلات بهداشتی را در اختیارتان بگذاریم. پیش از خرید این مقاله را مطالعه کنید و با کسب اطلاعات، بهترین محصول را تهیه کنید.

راهنمای کامل خرید بهترین چینی آلات بهداشتی

چینی آلات بهداشتی یا چینی بهداشتی مجموعه تجهیزات سرامیکی است که در سرویس بهداشتی و حمام قرار می‌گیرد. روشویی، کاسه توالت، وان و جکوزی و… از این جمله است. برای خرید این وسایل باید به موارد مهمی توجه کنیم؛ بخش زیر را مطالعه کنید و با آنها آشنا شوید.

بازرگانی پدیده ساز نوین ارائه دهنده وان و جکوزی در کرمان است و این چینی‌آلات بهداشتی را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

برند چینی آلات بهداشتی

برند یک محصول تنها یک نام تجاری ساده نیست؛ بلکه می‌تواند نشانگر کیفیت بالا، ماندگاری، خدمات پس از فروش و دیگر مزایا باشد. برخی برندهای ضعیف نیز بر عکس نشانه آسیب زود هنگام، نیاز به تعویض در کوتاه مدت و … است. برای آنکه با بهترین برند چینی آلات داخلی و خارجی آشنا شوید، کافی است کمی در بازار جستجو کنید یا اگر از فروشنده معتبری خرید می‌کنید با راهنمایی حرفه‌ای وی می‌توانید با برندهای معتبر چینی آلات بهداشتی آشنا شوید و بهترین را انتخاب کنید. پس برند محصول را نادیده نگیرید.

ویژگی های چینی آلات بهداشتی با کیفیت

ویژگی های چینی آلات بهداشتی با کیفیت

ما در تمام خریدهای خود به دنبال کیفیت هستیم، چرا که می‌خواهیم پول ارزشمند خود را صرف کنیم و در مقابل توقع داریم محصول ارزشمندی را از فروشنده تحویل بگیریم. چینی آلات بهداشتی با کیفیت، ویژگی‌هایی دارند که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم. در هنگام خرید با آگاهی از این ویژگی‌ها می‌توانید جنس مرغوب چینی بهداشتی را از نوع نامرغوب آن تشخیص دهید.

  • درخشان و زیبا : چینی بهداشتی وقتی کیفیت عالی داشته باشد، درخشان و زیبا است و سطح آن برق می‌زند. شفافیت چینی آلات بهداشتی، نشانه مرغوبیت آن و به کار رفتن مواد درجه یک و لعاب عالی در آن است.
  • بدون ترک : چینی آلات بهداشتی مرغوب فاقد ترک است. توجه کنید که برخی از چینی آلات آنقدر ترک‌های ریزی دارند که به خوبی به چشم نمی‌آیند و باید به دقت بررسی شوند، پس هنگام خرید از فاصله ۵ سانتیمتری آنها را بررسی کنید. ترک‌ها باعث پایین آمدن کیفیت این تجهیزات می‌شوند، سطح آنها آلوده می‌شود و بوی بدی را در اطراف پخش می‌کنند.همچنین این ترک ها می‌تواند در بلند مدت باعث شکستگی چینی بهداشتی شود و فرد مجبور به صرف هزینه زیادی شود.
  • سطح صاف : یکی از ویژگی‌های تجهیزات چینی آلات بهداشتی، صاف بودن سطح آنها است. دقت کنید که چینی آلات نباید برآمده، دارای موج یا فرو رفتگی باشند. سطح لعاب صاف چینی بهداشتی مرغوب به زیبایی دیده می‌شود.
  • عدم تقارن : چینی آلات نامرغوب با قالب گیری و مواد اولیه ضعیفی تولید شده‌اند که باعث عدم تقارن اجزای آن می‌شود. در نتیجه هنگام نصب دچار مشکل می شود و محکم در جایگاه قرار نمی‌گیرد. دقت کنید چینی آلات بهداشتی که تهیه می‌کنید بدون پیچیدگی و دارای تقارن باشد.
  • لعاب کافی : چینی‌آلات بهداشتی با کیفیت، لعاب کافی دارند و این لعاب به صورت یکدست سراسر آن را پوشانده است. لعاب با کیفیت به گونه ای است که با آب به سرعت آلودگی را پاک می‌کند و در نتیجه سطح بهداشت این وسایل را بالا می‌برد.
  • جذب آب : چینی آلات بهداشتی مرغوب، کمترین جذب آب را دارند. به طور کلی جذب آب در این تجهیزات باید از ۵/۰ درصد کمتر باشد و استاندارد جذب آب در این وسایل همین قدر است. چینی آلات بهداشتی نامرغوب جذب آب بالایی دارند که موجب اجتماع میکروب، ایجاد بوی نامطبوع و… می‌شود.
  • بدون خال و لک و زدگی : چینی آلات برندهای با کیفیت در فرآیند تولید کاملا یکدست لعاب کاری شده‌اند و هیچگونه زدگی، خال و لکه ناشی از تولید بر سطح آنها مشاهده نمی‌شود.

همچینین دقت کنید که چینی آلات سوراخ سوزنی نداشته باشند، سوراخ سوزنی زمانی بر این محصول ایجاد می‌شود که جنس از کیفیت کافی برخوردار نباشد و مواد اولیه مرغوبی نداشته باشد. براثر این عیب، سطح چینی آلات بهداشتی ناصاف می‌شود و در نتیجه مستعد جرم‌گیری است.


مطلب پیشنهادی: عوامل تأثیرگذار بر قیمت مصالح ساختمانی


بسته بندی چینی آلات بهداشتی

چینی آلات بهداشتی

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید چینی‌آلات باید در نظر بگیرید، بسته بندی آن است. این بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که هنگام حمل کالا هیچ عیبی بر آن ایجاد نکند و در واقع محافظ خوبی برای آن باشد. هیچکس دوست ندارد محصولی را که سالم از فروشنده تحویل گرفته با ترک، شکستگی یا لب پریدگی به منزل برساند. چینی آلات بهداشتی هنگام جا به جایی مستعد شکستن است، علاوه بر بسته بندی خوب، خودتان نیز در حمل آن دقت کافی داشته باشید.

توجه به درجه بندی

چینی آلات بهداشتی، دارای درجه بندی ۱ و ۲ و ۳ هستند. اگر محصولی بی نقصی می‌خواهد، دقت کنید که درجه ۱ باشد. اگر چینی آلات دارای موج، زدگی، خال و پیچیدگی باشند، درجه ۲ و ۳ هستند و با عیب از کوره بیرون آمده‌اند.

نصب آسان

چینی آلات بهداشتی را به منظور نصب در محل ( سرویس بهداشتی و حمام ) تهیه می‌کنیم؛ اگر چینی آلات بهداشتی نصب سختی داشته باشند، بی شک اذیت خواهیم شد و لازم است بودجه‌ای برای نصب آن توسط یک متخصص کنار بگذاریم. پس این محصول باید نصب آسانی نیز داشته باشد.

چینی‌آلات بهداشتی توکار نصب دشوارتری نسبت به نوع روکار دارند، هنگام خرید به این موضوع کاملا توجه کنید. برخی از برندهای با کیفیت دفترچه راهنمای نصب دارند که عصای دست خریداران می‌شود.

طراحی چینی آلات بهداشتی

چینی آلات بهداشتی در طرح های متنوعی در بازار موجود هستند، هنگام خرید به دکور کلی منزل خود دقت کنید و محصول را انتخاب کنید. گاهی ما در فضای فروشگاه طرحی را می‌پسندیم اما آن طرح در منزل ما آن جلوه فروشگاه را ندارد. پس با توجه به دکوراسیون، سلیقه و بودجه خود طرح را انتخاب کنید. معمولا برندهای معتبر، محصولات خود را با تنوع گسترده ارائه می‌دهند تا سلیقه تمام کاربران را پوشش دهند.

لوازم جانبی کامل یا موجود در بازار

هنگام خرید چینی آلات بهدشتی دقت کنید که دارای لوازم جانبی باشد و از این نظر شما به خرید دیگری مجبور نشوید. ممکن است چینی آلات بهداشتی لوازم جانبی نداشته باشید و شما برای تهیه آن مجبور شوید به چند فروشگاه دیگر نیز سر بزنید و وقت و انرژی خود را هدر بدهید و در نهایت این لوازم را در کیفیت مناسبی پیدا نکنید. اگر محصولی را پسندیدید که دارای لوازم جانبی نبود، مطمئن باشید وسایل آن در بازار موجود باشد و شما را از این منظر با چالش مواجه نمی‌کند.

حجم متناسب با فضا

راهنمای کامل خرید بهترین چینی آلات بهداشتی

چینی آلات بهداشتی در حجم های مختلفی تولید شده‌اند، اگر فضای حمام شما چندان بزرگ نیست و قصد خرید وان را دارید، وان دو نفره را انتخاب کنید. اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، روشویی توکار یا با حجم کوچک را تهیه کنید، این نکته بسیار مهم است، پس حتما متراژ محل نصب را به فروشنده بگویید و با مشورت با وی دست به خرید بزنید.

در کنار توجه به حجم محصول به هماهنگی آن با شیرآلات نیز توجه کنید تا ترکیب برنده ای داشته باشید و جذابیت محیط را افزایش دهید.

قیمت محصول

پیش از مراجعه به فروشگاه بودجه خرید را تعیین کنید و سعی کنید متناسب با بودجه از چینی‌آلات بهداشتی با کیفیت خرید کنید. به شما توصیه می‌کنیم کیفیت را در الویت بگذارید و جنس ارزان و بی کیفیت نخرید؛ چرا که پس از مدتی ( شاید خیلی زود) باید دوباره اقدام به خرید جنس با کیفیت کنید.

مقایسه ویژگی ها

پیش از خرید نمونه های مختلف چینی‌آلات بهداشتی را بررسی و مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان این تجهیزات را تهیه کنید. می‌توانید با جست و جو در فضای مجازی اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید، بخش ویژگی‌های محصول حاوی اطلاعات ارزشمندی است. مقایسه به شما فرصت می‌دهد که مزایا و معایب هر محصول را بررسی کنید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش

گارانتی این اطمینان را به ما می‌دهد که چینی آلات بهداشتی، کیفیت خوبی دارند. امروز برندهای معتبر چینی‌ آلات بهداشتی، محصول خود را با گارانتی یا ضمانت نامه معتبر ارائه می‌دهند و از این نظر تا حد زیادی خیال مخاطب را آسوده می‌کنند که بهترین انتخاب را انجام داده است. از فروشنده به طور شفاف درباره گارانتی سوال بپرسید و محصول بدون گارانتی را تهیه نکنید.

استفاده آسان

چینی آلات بهداشتی باید به گونه ای طراحی شده باشد که تمام افراد خانواده بتوانند بدون زحمت از آن استفاده کنند و در واقع استفاده آسانی داشته باشد. توجه کنید که شما این تجهیزات را در جهت راحتی و آسایش تهیه می کنید، برخی انواع مدرن چینی آلات فرد را دچار زحمت و اذیت می‌کند. مثلا یک روشویی خیلی بزرگ برای کودک نمی‌تواند مناسب باشد. به طراحی‌های عجیب و غریب این محصول توجه نکنید و چینی بهداشتی تهیه کنید که استفاده آسانی دارد.


مطلب پیشنهادی: راهنمای کامل خرید کاشی و سرامیک[از ۰ تا ۱۰۰]


انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید چینی الات بهداشتی

انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید چینی الات بهداشتی

برای خرید چینی آلات بهداشتی به سراغ یک فروشگاه معتبر بروید، برخی از افراد خرید حضوری و برخی افراد خرید غیر حضوری را ترجیح می‌دهند، در هر صورت سراغ یک فروشگاه با سابقه بروید تا خیالتان از این نظر راحت باشد که جنس با کیفیتی به شما ارائه می‌دهند. به طور مثال بازرگانی پدیده ساز نوین، یک مرجع معتبر برای خرید وان و جکوزی در کرمان است و سفارشات شما هم به صورت حضوری هم غیر حضوری به صورت تلفتی ثبت می‌کند. شما می‌توانید از مشاوره خرید این شرکت به صورت رایگان بهره ببرید و بهترین محصول را دریافت کنید، همچنین پدیده ساز نوین خرید شرایطی نیز دارد و شما می‌توانید با اقساط چینی‌آلات بهداشتی این شرکت را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع با شماره تماس بگیرید و تمام سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

مروری بر ویژگی‌های بهترین چینی آلات بهداشتی

چینی آلات بهداشتی مرغوب ویژگی‌هایی دارد که به خوبی با آشنا شدیم حالا با هم مروری بر ویژگی های بهترین چینی آلات بهداشتی موجود در بازار داریم.

  • دارای لعاب درخشان، یک سطح و شفاف است.
  • برند معتبری آن را عرضه کرده است.
  • میزان جذب آب در آن کمتر از ۵/۰ درصد است.
  • عیوب ظاهری مانند پیچیدگی، عدم تقارن، خال، زدگی، سوراخی سوزن و… ندارد
  • گارانتی و ضمانت خرید دارد.
  • لوازم جانبی آن کامل است یا در بازار موجود می باشد.
  • نصب آن آسان و دارای دفترچه راهنما است.
  • طراحی زیبایی نیز دارد.
  • در طراحی متنوع ارائه شده است و برای انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک مناسب است.

حرف آخر

تا اینجا با مهمترین موارد خرید چینی آلات بهداشتی آشنا شدیم. حالا با خیال آسوده تر می‌توانیم اقدام به تهیه این لوازم کنیم چرا که خرید همراه با شناخت، خرید موفقی خواهد بود. امروزه دکوراسیون حمام و سرویس‌ها اهمیت زیادی دارد و افراد لوازم و تجهیزات این بخش مهم از خانه را با حساسیت بیشتری انتخاب می‌کنند. اگر هنوز با تردید درباره خرید چینی آلات بهداشتی به خصوص وان و جکوزی مواجه هستید می‌توانید از مشاوره رایگان پدیده ساز نوین کمک بگیرید و سوالات خود را بپرسید و ابهامات را برطرف نمایید. چینی آلات بهداشتی همانطور که از نامش پیدا است با بهداشت و سلامتی افراد سر و کار دارد، پس بهترین کیفیت آن را تهیه کنید تا گامی در جهت مراقبت از خود و زیباسازی محیط بردارید.

نظرات

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
موردی یافت نشد